Design a site like this with WordPress.com
Get started

«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի միջավայր. կազմակերպում

2020-2021 ուստարի. ընդառաջ

Համավարակային այս պայմաններում ֆիզիկական միջավայրում պարապմունքները կազմակերպելիս ավելի շատ  բացօթյա ուսումնական տարածքներում աշխատել, իսկ դասարանական պարապմունքներ իրականացնելիս՝ պահպանել անվտանգության կանոնները:

Բացօթյա ուսումնական միջավայր՝

  • տաղավարային այլընտրանքային լուծումներով ուսումնական տարածքներ՝ որոնք կապահովեն անցումները գործունեության մի ձևից մյուսին, կլինեն փոխակերպվող, շարժական.
  • որակյալ ինտերնետ կապի հասանելիություն.
  • աշխատանքային գործիքների, ուսումնական նյութերի հասանելիություն.
  • անվտանգ ու ապահով աշխատանքային միջավայր /աղմուկից, արևահարումից, … /
  • հարմարավետ աշխատանքային սեղան-աթոռներ կամ այլընտրանքային լուծումներով նմանատիպ ինչ-որ բան.
  • լվացարան.
  • ախտահանիչ նյութերի առկայություն.
  • այլընտրանքային լուծումներով աղբամանների առկայություն:
Դասարան-լաբորատորիաները՝
  • օդափոխության ապահովում դասարան լաբորատորիաներում.
  • անհատական սեղան-աթոռներ, դրանց միջև անհրաժեշտ հեռավորության պահպանում.
  • անհատական սեղանները լինեն քառակուսի՝ չորս ոտքով, նախորդ տարվա երեք ոտքով սեղանների փոխարեն.
  • անհատական սեղանները լինեն թեթև, շարժական.
  • անհրաժեշտության դեպքում դրանց միացությամբ ավելի մեծ աշխատանքային սեղաններ ստանալու հնարավորություն.
  • բաց դարակներ.
  • լվացարանի /սանհանգույցի/ առկայություն.
  • ախտահանիչ նյութերի առկայություն.
  • անհրաժեշտ քանակի վարդակների, երկարացման լարերի առկայություն.
  • անհատական /կախիչներով/ պահարաններ սովորողների համար.
  • հանդերձարաններ.
  • համակարգիչ, պրոյեկտոր, ուժեղացուցիչ /դինամիկ/
  • մարկերով գրատախտակ կամ շարժական գրատախտակ
Անհրաժեշտ գույքի առկայություն ու հասանելիություն՝
  • մոլբերտներ.
  • այգեգործական գործիքներ.
  • մարզագույք /օղակներ, ցատկապարաններ, գնդակներ, բուլավաներ…/.
  • մարզագորգ:
խոհանոց
  • սպասարկման, օգտվելու, հիգիենայի հստակ կանոնների մշակում ու պահպանում.
  • խոհարարը մշտապես համապատասխան հագուստով /ձեռնոց, գլխարկ…/
  • այլ մարդկանց մուտքի սահմանափակում խոհանոց, խոհանոցային գործունեության մեջ.
  • սովորողն ու ուսուցիչը խոհանոց մտնելուց առաջ լվացվում են.
  • առևտուր անելիս փողի հետ շփումը սահմանափակել՝ փոխարինելով այլ տարբերակով…
  • սնունդը փոխանցել փակ ամաններով, անձեռոցիկով, տոպրակի մեջ…
Բացօթյա միջավայրի և դասարանային լաբորատորիաների պարբերաբար ու բարեխիղճ ախտահանումը:
 
Կազմակերպումը՝
Ըստ  ժամանակացույցի:
Ուսուցչի օգնականների ակտիվ ներգրավվում 1-3-րդ դասարաններում:
Փոքր խմբերով աշխատելու հնարավորություն:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s

%d bloggers like this: